Geri dönüştürülmüş plastiklerden üretilen ilk kablosuz kulaklık satışa çıktı

Bu yeni seride dikkat çeken en önemli özellik, ürünlerin büyük bir kısmının geri dönüştürülmüş plastikler kullanılarak üretilmiş olması. Bu hamle, elektronik atıkların azaltılması ve çevresel sürdürülebilirliğe katkı sağlama yolunda atılmış önemli bir adım olarak görülüyor. Kulaklıklar, sadece çevre dostu malzemelerle sınırlı kalmayıp, aynı zamanda yüksek kalitede ses deneyimi ve dayanıklılık vaat ediyor. Skullcandy’nin bu yeni serisi, çevreye duyarlı tüketicilerin dikkatini çekmeye aday.

Skullcandy’nin sürdürülebilirliğe tam gaz devam eden yeni kulak içi kulaklıkları, çevre dostu teknolojide yeni bir sayfa açıyor. EcoBuds True Wireless adlı bu yeni seri, %65 oranında sertifikalı geri dönüştürülmüş plastikler kullanılarak üretilmiş ve rakip ürünlere kıyasla %57 daha az ağır metal içeriyor. Bu da, kulaklıkların rakip cihazlara göre %50 daha düşük bir karbon ayak izine sahip olmasını sağlıyor.

Ancak, sürdürülebilirliğe yönelik bu adım, Skullcandy’nin modern kulaklıklarla birlikte gelen alışılagelmiş batarya kutusunu kaldırmasına neden oldu. Lithium batarya paketleri, büyük çevresel suçlular arasında yer aldığı için, şarj kutusunun eksikliğini telafi etmek amacıyla, yeni kulaklıklar bir akıllı telefon, USB-C portu veya prizden şarj edilebilecek şekilde tasarlandı. Kulaklıklar, şarj edilmeden önce sekiz saat kullanım süresi sunuyor.

Geri dönüştürülmüş plastiklerden üretilen ilk kablosuz kulaklık satışa çıktı

Firmanın bütçe dostu politikasına uygun olarak, bu kulaklıklar sadece 40 dolara satışa sunuluyor. Glacier renk yolu, beyaz ve mavinin karışımı, bugünden itibaren kullanıcıların beğenisine sunuluyor. Skullcandy, yakın gelecekte ürün yelpazesine daha fazla renk ekleyip eklemeyeceğini henüz açıklamadı.

Elbette, Skullcandy bu tür çevre dostu ses cihazları denemelerinde ilk olan bir firma değil. Sony, bir zamanlar LinkBuds S kulaklıklarının bir versiyonunu geri dönüştürülmüş su şişelerinden üretmiş ve bu kulaklıklar da beyaz ve mavi karışımı bir renge sahipti. Görünüşe göre, olumlu basın yaratma amacı güden büyük şirketler için tercih edilen renk yolu bu oluyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

....